Poprzedni wpis skończyłem na wypolerowanej półce górnej oraz prezentacji wyciętych setów. Od tamtej pory sporo się zmieniło, zmiany na bieżąco publikowałem na stronie facebookowej.  Zacznijmy od „zegarów”  a dokładnie prędkościomierzu, został zamontowany okrągły licznik rowerowy w miejsce wskaźnika temp z kawasaki. Niestety nie zrobiłem w nim podświetlenia.

Zdjęcie0656

 

Kolejnymi krokami było rozkręcenie całego motocykla, wypiaskowanie ramy, wahacza i silnika. Po wypiaskowaniu rama oraz wahacz zostały pomalowane podkładem antykorozyjnym, następnie podkładem akrylowym oraz akrylem przemysłowym ze względu na odporność na zarysowania. Silnik natomiast został przeglądnięty wypiasowany, pomalowany podkładem do aluminium i kolorem.
Zdjęcie0673
Tylny amortyzator jak widać na zdjęciu równie został odświeżony. Motocykl otrzymał  nową kierownicę, lusterka, manetki, mocowanie przedniej lampy, kierunkowskazy LED. Wszystkie używane podzespoły zostały odświeżone.

Zdjęcie0675

Na zdjęciu prezentuję sety, które zostały zmontowane, wraz z podnóżkami. Przedni hamulec Cafe Racer otrzymał z Kawasaki ZXR, zacisk 4 tłoczkowy, wydystansowany do tarczy z AF1. Przewód hamulcowy w stalowym oplocie, co powinno zapewnić bardzo dobrą siłę hamowania oraz dozowalność. W przednim zawieszeniu wymienione zostały uszczelniacze oraz zalany nowy olej. Silnik otrzymał również nowy olej, filtr, przewody wysokiego napięcia, fajki, Filtry powietrza (stożki). Zrobiona została również nowa instalacja elektryczna. Regulator napięcia znalazł swoje miejsce w przedniej części ramy, moduł zapłonowy pod zbiornikiem a akumulator pod siedziskiem. Czujniki stopu zastosowane zostały ciśnieniowe, przedni na zacisku(ponieważ pompa miała inny drobny gwint) a tylny na pompie tylnej. Bak został przebudowany, wyklepane „wgniecenia” na kierownicę, wlew paliwa wspawany z WSK, ponieważ oryginalny był już naprawiany wiele razy. Stacyjka znalazła swoje miejsce w przedniej części zbiornika, tuż za półką górną. Całość oklejona folią „niebieski carbon” oraz białym pasem, wykonanym na zamówienie.

Zdjęcie0766

Rejestracja została zamontowana na wahaczu i spełnia nie tylko warunek tego, że jest, ale również podtrzymuje przewód hamulcowy tylny. Silnik udało się uruchomić dość szybko jak na temp w której przóba została przeprowadzona. Wymaga jeszcze regulacji ale pracuje:) można zobaczyć na filmie .

Jeszcze pozostało trochę pracy przy tym motocyklu, jednak już bliżej końca:)

 

Zdjęcie0772

 

Zdjęcie0763