Ostatni opis dodawałem dość dawno, to wszystko przez nawał pracy. Pogoda za oknem coraz gorsza, więc jest chwila czasu aby opisać, udokumentować postępy prac nad „wyścigówką”. Jakiś czas temu dotarło do mnie siedzisko, które jest dedykowane do MotoGuzzi. Okazało się, że w żaden sposób nie da się go przypasować do istniejącego stelaża. Po chwili namysłu stelaż został odcięty.

 

Zdjęcie0567

 

W międzyczasie udało się zdobyć amortyzator tylny z ZXR 750 oraz zacisk przedni. Wracając do stelaża, wykonałem go w  trochę innym stylu niż był wcześniejszy. Dolne mocowanie przyspawałem w miejscu mocowania silnika, nie jak poprzednio w pobliżu mocowania wahacza. Z przymiarek wywnioskowałem, że amortyzator tylny będzie musiał być zamocowany do stelaża siedzenia, dlatego też wzmocniłem stelaż słynną kratownicą.

Zdjęcie0571

Następnym etapem było przerobienie kolektora wydechowego, ponieważ końcówka będzie musiała się znaleźć pod siedzeniem. Sporo zabawy, cięcia, spawania, mnóstwo przymiarek i w końcu udało się zrobić kolektor 4 w 2 w 1. Gdy już kolektor był zredukowany zaczęła się budowa kolanek, aby pociągnąć rurę do góry i ominąć amortyzator.

Zdjęcie0592

Udało się kupić w rozsądnej cenie końcówkę wydechu dominatora, na chwilę obecną jest tylko przyłożona.

Zdjęcie0600

Na koniec wkleję zdjęcie po przymiarce lampki tylnej, którą zakupiłem przy okazji zamówienia części.

Zdjęcie0586