Kolejny trzeci już wpis zacznę od wykończenia lampy tylnej. W ogonie zapożyczonym z MotoGuzzi, wyciąłem otwór za lampkę tylną. Następnie od wewnątrz wykonałem mocowanie z żywicy epoksydowej wraz z włóknem szklanym. Dopasowania wymagała również przednia część siedziska, więc wyciąłem zbędny element a następnie połączyłem wszystko żywicą. Efekt oraz postępy prac na zdjęciach niżej.

 

Zdjęcie0616Zdjęcie0603

Można stwierdzić, że ogon jest prawie gotowy, tłumik zamocowany, lampa jest , siedzisko jest, pozostaje zrobić mocowanie akumulatora i elektryki.

W chwili wolnego, gdy miałem już zużyte filtry oleju z ciągników, kombajnów itp, zabrałem się za zegary.  Jak już kiedyś wspomniałem obudowy zegarów powstaną z filtrów oleju. Sporo docinania, spasowania, spawania tej cienkiej blachy i udało się zabudować zegary.

Zdjęcie0621Zdjęcie0640

Problem podnóżków i setów również został rozwiązany. Skorzystałem z wersji testowej AutoCada i zaprojektowałem sety,  dźwignie biegów i hamulca. Wszystkie te elementy przy pomocy mojego dobrego znajomego, zostały wykonane z kwasówki.

sety

Podnóżki uniwersalne kupione gdzieś w internecie.

Zdjęcie0643

Wraz z setami otrzymałem nakrętkę półki górnej oraz tulejkę łożyska główki ramy. Nakrętkę można zobaczyć na zdjęciu poniżej. Mając chwilę czasu wolnego, zabrałem się za półkę górną, którą wypolerowałem. Efekt na zdjęciu.

Zdjęcie0631Zdjęcie0642Zdjęcie0641